Zázrak zplození

08.11.2010 14:32

Přicházím ze zlatého obláčku

co nemá jedinou zatáčku

vidím se ve všem a všude jsem

neznám noc ba ani den

jeden cíl mám před sebou

projít cestou jedinečnou

prožít kouzlo zrození

v pozemské hmotě stvoření

 

Pozoruji mámu s tátou

milují se před devátou

gejzír barev tvoří most

váhám zdali budu dost

dobré, hezké, zdravé, milé

děťátko tak roztomilé

jdu do toho! Stojím za to

skrývám v sobě samé zlato

 

Zavřu oči raz dva tři

připoutám se kam patřím

Tobě mami, tati, světe

nový život v lůně kvete

už jsem s Vámi, slyšíte mně?

prosím hlavně milujte mě

nechci hračky na provázku

stojím jen o Vaši lásku

 

Přináším Vám zprávu cennou

jaký je svět za oponou

telefonní linkou vnitřní

šeptám mámě slůvka jitřní

buňku k buňce stavím tělo

aby chrámem duše bylo

až nadejde chvíle má

ukážu kdo je to JÁ

 

Autorka: Tereza

Diskutovat o tomto článku můžete v našem diskuzním fóru.

 

 

Zpět