Sen o třetím těhotenství

08.12.2008 15:12

Mám dvě krásné děti. S manželem chceme ještě jedno, už od té doby, co jsem čekala na své druhé dítě - na svou holčičku, která přišla až po roce čekání a zoufání, proč to nepřichází tak rychle jako to první. Teď, když už půl roku čekám na to třetí, vím a jsem klidná, jelikož jsem dostala krásnou zprávu ze sna.

Začalo to tím, že jsem své anděly prosila o své třetí miminko a jednou v noci jsem měla jiný sen než ty ostatní:
Byla jsem ve světlé místnosti beze stěn. Byl tam klid a spousta bílého světla a já si tam hrála s jednou dušičkou (já jí viděla jako dítě - nevím zda to byl kluk nebo holka). Objímala jsem jí, chovala a cítila jsem takovou lásku, kterou jsem jí všechnu chtěla dát. Vím, že jsem jí povídala, ať jde se mnou domů, že bych si jí chtěla vzít k nám. Ale ona mi pořád říkala, že ještě není čas, že si musím počkat. A pak řekla slova, která mě hřejou vždy, když na to pomyslím...řekla: "moc se k tobě těším, už se moc těším až budu s vámi." Pak jsem se probudila.

Teď vím, že už na mě čeká a já taky počkám, i kdyby to mělo trvat zase rok. Vím, že se mnou je a že přijde, až bude její čas.Teď vím, že jsem měla tu možnost se setkat s dušičkou svého třetího miminka.

Někdy slýchávám dětský hlásek a jsem moc štastná a klidná. Žádné kupování testů každý měsíc, žádné výčitky proč to zase nejde. Je to krásné čekání plné klidu. Moc bych přála tento sen všem maminkám, které po dlouhém čekání na miminko už ztrácejí naději.

S pozdravem Lucka

Zpět