Rozhovor s dušičkou ještě před početím

19.09.2008 08:33

Procházela jsem se na svém oblíbeném místě blízko mého domova a naladila se na dušičku, která za námi už zanedlouho přijde. Je dlouho očekávaná a byla celá netrpělivá mluvit se mnou, mluvit ke mně. Trvalo mi dlouho, než jsem připustila, že s ní můžu komunikovat a rozumět tomu, co mi chce sdělit. Z našeho rozhovoru v naladění vzešlo pár důležitých zpráv. Ráda bych se s vámi o ně podělila.

Děti k nám již v této době nepřicházejí proto, abychom je usměrňovali, pomáhali jim rozvinout jejich osobnost - oni už jsou osobností. Ani proto, abychom se pro ně obětovali a stali se tak na nich závislými - to je spíše obtěžuje.

Přestává existovat hierarchie - jde o rovnocenný vztah, o partnerství. Mění se tím zcela uspořádání vztahů v rodině, mezi dětmi a rodiči, ale také celkově vztahů ve společnosti.

Nemá tím pádem smysl porovnávání se, kritizování, povyšování ani ponižování.

Není potřeba bojovat o svou hodnotu, zavděčováním se, ani dokazováním.

Ztrácí to svůj význam, vytváří se nová společnost, přichází nové děti.

POTŘEBUJÍ OD NÁS CÍTIT LÁSKU A PŘIJETÍ. 

Dušičky se na nás dívají v období ještě před početím z pohledu duše s celou její moudrostí, se všemi zkušenostmi, které v tu chvíli má. Dívají se na nás s láskou bez podmínek a to stejné potřebují od nás - rodičů, aby se jim snáze přišlo mezi nás.

Není důležité pohlaví dušičky, ani její charakter, vlohy, talenty, či vzhled, atd., stačí si jen procítit lásku k nim a těšit se na ně. 

Mají potřebu komunikovat s námi.

Od jisté doby je dušička stále se mnou, je trvale propojená, je součástí mojí aury. Je jenom na mně jestli s ní budu mluvit, zpívat si, chodit na procházky, meditovat, běhat, cvičit ...

Můžu přistupovat ke všemu s vědomím, že už je se mnou.

Dle doporučení dušičky se mám už teď chovat a prožívat se tak, jako bych už byla těhotná. Můžu vnímat své tělo a sledovat co potřebuje. Nezatěžovat se velkým množstvím jídla, jíst tedy málo a dietně, nepít alkohol a pozorovat, na co mám chuť.

Netrápit tělo dietami, ale podpořit ho v detoxikaci, aby se zbavilo škodlivých látek a pročistilo se. Tím můžu ovlivnit průběh prvního trimestru a eliminovat tak těhotenské příznaky jako ranní nevolnosti a zvracení.

Mám se hýčkat a obklopovat se pěknými věcmi, květinami, mám se potkávat s dětmi.

Hezky a žensky se oblékat, nosit šaty a sukně. Nečekat, až budu těhotná, ale prožívat to už teď.

 

A co vám říkají ty vaše moudré dušičky?   

 

Autorka: Lucia

Zpět

Diskusní téma: Rozhovor s dušičkou ještě před početím

Datum 12.08.2015

Vložil katerina

Titulek rozhovor s dušičkou ješte před početím

Odpovědět

Dobry den, me se stalo toto asi rok predtim nez se mi narodil první syn se mi zdal sen jak klečím a objímam dva klučíky jeden byl o trosku vetsí a jak se tak objímame tak jim říkam a ja jsem vaše co a ten mensí se usmíva a říka přece naše maminka. Do roka se narodil danielek a po roce petřík.

Datum 11.11.2009

Vložil ivana

Titulek to sa mi paci

Odpovědět

Pred nedavnom som prisla o jednu dusicku. Predchadzal tomu velky zmatok a strach pocas 2 tyzdnov, lebo podla ultrazvuku a reci doktora som vydedukovala, ze by malo ist o bezplodove tehotenstvo. A tak som si povedala, ze nie je dovod preco, sa uz teraz netesit na dalsiu dusicku a tak jej pripravit bezpecnejsie miestocko (velmi obdobne ako pise Lucka, najma zostupovanim do svojho vnutra a pozitivnym naladovanim), lebo mozno tato odisla tak ako sa rozplynuli krasne dievciny s prveho a druheho citrona z rozpravky o troch citronoch, ked zistili, ze namaju nachystane saty a neviem, co to este potrebovali, k tomu, aby mohli zostat. Moja dusicka este nemala nachystane saty. Pre dalsiu ich zacnem chystat pred otvorenim citrona.