Numerologie a děti

03.04.2009 12:49

Děti jsou si vědomy toho, co potřebuje jejich duše, jen mají problém nám dospělým to vysvětlit… Možná by mohla pomoci numerologie, která pomocí čísel data narození umí popsat životní úkol, charakter a dary dítěte a také překážky a úkoly, se kterými se právě teď potýká.

Na nás všechny působí energie přírody i celá duchovní sféra. Popsat tyto energie můžeme pomocí číslic data, které právě platí.

Například v letošním roce 2009 se učíme rozvíjet spolupráci a být zodpovědní za rovnováhu svoji i ve společnosti.

Březen nás této rovnováze učil pomocí konfliktů ve vztazích a ukazoval nám naše stinné stránky. Tím jsme mohli lépe poznat sami sebe a vytvořit si představu o tom, v čem můžeme tříbit náš charakter. Pokud jste se tedy u svých dětí dočkali toho, že ukázaly svoje „negativní“ vlastnosti a chování, je to zčásti obecný vliv, který nás všechny vychovává k vědomí duality, rovnováhy, k vzájemnému pochopení, k lidskosti a také k upřímnosti v tom, co cítíme. Děti nám svým negativním chováním umožňují (a tím zviditelňují) naše negativní reakce… a pak je velmi přesně opakují, abychom mohli spolupracovat na svojí proměně…:-). Platí to samozřejmě i pozitivně.

Duben nás učí trpělivosti ve spolupráci. Po nás jako po rodičích se chce, abychom stanovili řád, pravidla a naplánovali postup. Děti mají za úkol cvičit nás v důslednosti a trpělivosti při jejich dodržování :-). Můžeme se setkat s mnohem větší potřebou bezpečí u dětí i u sebe. Zatímco březen byl obdobím zvědavosti, komunikace a pohybu, může se zdát, že teď se vývoj skoro zastavil. Děti mohou být unavené, pomalé, neochotné k poznávání nového i nemocné. Je vhodné vnášet teď do života rodin klid, pořádek, zpomalit, hodně se fyzicky dotýkat a ujišťovat o vzájemném pochopení a přijetí. Dobře plánovat společné aktivity, dát si na ně dost času. Vhodné jsou ty, které posilují v dětech pocit bezpečí, stability a jistoty. Lákavé pro ně mohou být hlavně pohybové a hmatové podněty – cvičení, hraní s hlínou nebo těstem, jídlo, ale také poznávání materiálů (ochutnávání písku a hlíny, škubání kytiček a trávy případně vlasů :-)) vyžadování samostatného pohybu (a pádu) nebo stálého nošení v náruči…

I miminka v bříškách mohou potřebovat víc klidu a tak maminky budou vedeny nebo nuceny (například nevolnostmi nebo únavou) k pravidelnému odpočinku, cvičení nebo správné stravě. V meditacích je vhodné posilovat pocit bezpečí, plánovat průběh dalších měsíců a porodu, poskytovat děťátku vjemy propojování se Zemí, přírodou a řádem času.

Trpělivost a řád nám pomáhají najít klid.

Mimo tento vnější vliv (nyní duben 2009), má každá bytost také svůj vlastní vývojový cyklus, který začíná jejím narozením. Sečteme-li tyto dva vlivy, výsledkem je číslo, které popisuje co je úkolem této bytosti v daném čase – jaké je učební téma co se na něm má naučit její duše. Ale o tom až příště…

Autorka: Iva Ďásková
i.das@seznam.cz
mobil: 606 869 798

Diskutovat o tomto článku, můžete na našem diskuzním fóru.

 

Zpět