Kniha Kapka Nebe

07.12.2010 00:21

„Na tomhle si jednou ještě někdo pěkně ulítne,“ říkal můj kamarád, když si poklepával prstem na malý bloček. Na bílé stránky tohoto zápisníku jsem barevným a rozverným písmem postupně v průběhu roku a půl zaznamenávala příběhy a prožitky z meditací, které symbolickým jazykem osvětlovaly krajinu zvanou duše.

O sedm let později  se bloček začal připomínat. Setřela jsem z něj prach, otevřela ho a krom vůně minulosti jsem ucítila, že už nazrál jeho čas. Zrovna tak i můj. Jsem připravena podělit se o to nejcennější, co jsem tehdy prožila, a co mě dovedlo až k mému dnešnímu životu – k manželství s jedním báječným mužem a k mateřství, naplněnému dvěma úžasnými dětmi.

Meditační prožitky se samy spojovaly životním příběhem hlavní hrdinky, která si říká JÁ. Kniha Kapka Nebe na svět vyklouzla úplně hladce a přirozeně.  Čtenář se v ní dozví, kterak JÁ, díky setkávání se se svým duchovním průvodcem v pražské čajovně, našla cestu k přirozené duchovnosti, oprostila se od představ spojených se slovem Bůh a také si prožila své splynutí v Jednotě. Kapka Nebe je autobiografií, která nejde jen do naprosté prožitkové nahoty před čtenářem, Kapka Nebe je autobiografií odhalující přímo duši.

Úryvek z knihy:

JÁ nakoukla pod pokličku naší reality. Prožila si jednu drobnou kapku toho, co někdo nazývá Nirvána. Procitnutí. Od té chvíle svět nebyl tím, čím byl předtím. Stále žila svůj obyčejný život, chodila do školy, připravovala referáty a analyzovala novinové články. Jen když si uvědomila, jaký prožitek se jí nesmazatelně zapsal do srdce, pohled jí zjemněl a svět se stal krásnějším. Nacházela v sobě novou kvalitu. Upřímný soucit k druhým zrovna tak jako k sobě samotné.

***

"Je obdivuhodné, s jakou lehkostí vyjadřuje Terezka nejen vnitřní zrání a hluboké uvědomování, ale svými prožitky i naprosto přirozeně vtáhne čtenáře do procítění meditace. Citlivě a pravdivě zachycuje většinou tak jemné a prchavé okamžiky vnitřních vizí.

Knížka se nečte, ale prožívá se – doslova jedním dechem. Vnímavý čtenář brzy zjistí, že má v rukou shrnuto duchovní učení v praxi, ke kterému stojí za to se vracet."

Ernestína Velechovská

 

Pokud máte zájem ponořit se do jedné z nekonečného množství kapek nebe, můžete knihu snadno objednat přímo z Vašeho mobilu přes sms ve Vydavatelství Šuplík a do 5ti dnů Vám bude doručena.

Dále je knihu možné osobně zakoupit na akcích Ernestíny, na mých připravovaných seminářích a teď nově i v pražském knihkupectví U Džoudyho.

Cena: 198 Kč

Věřím, že Kapka Nebe si najde své čtenáře stejně tak, jako si prožitky v ní uvedené našly mě.

S láskou Tereza

Pokud máte jakékoliv dotazy, týkající se této knihy, nebo mi chcete něco vzkázat, vstupte prosím do naší diskuze, kde je v sekci Všeobecná diskuze ke knize založeno vlastní vlákno.

Zpět