Co je to za dárek?

13.03.2009 12:43

O Vánocích jsem dostal několik dárků, které mi přišly zvláštní nebo divné. Například deskovou hru, kde se má kreslit a zpívat. To je tak pro malé děti, pomyslel jsem si. Sám na tyhle hry moc nejsem. Pak jsem dostal obrovskou encyklopedii ptáků a nechápal jsem, jak mohlo někoho něco takového napadnout. Copak jsem nějaký ornitolog?

Knihu, hru i další divné dárky jsem někam zastrčil a zapomněl na ně.

Až tento víkend mi v meditaci došlo jak to všechno bylo. Měl jsem v hlavě otázky a moji andělé se mi na ně snažili odpovědět. A protože jsem je neslyšel, tak mi přicházely odpovědi  ve formě dárků od ostatních.

Teď už vím, že život je vlastně hra a že se z něj máme radovat jako děti a klidně si jen tak malovat a zpívat. Vždycky mě malování strašně bavilo, ale kam se to podělo? Kdy jsem naposledy něco namaloval jen tak pro radost?

A encyklopedie? Když jsem byl malý miloval jsem přírodu a dravci mě fascinovali. Když jsem pak včera listoval knihou, vzpomněl jsem si na svoje indiánské výpravy, totem s křídly a ......

Teď už snad budu pozornější. Když něco dostanu, tak budu více přemýšlet, co je to za dárek. A začnu zase malovat.....jen tak pro radost.

Autor: Radek

Zpět