Chtěla bych ti říct maminko…

12.09.2008 12:32

Milá maminko,

už tady okolo tebe nějaký čas kroužím a těším se, až budu moci vstoupit do tvého bříška a pak se narodit.

Ještě ale musíme chvilku počkat, než přijde ten správný čas a všechny předpoklady a okolnosti se naplní.
Neměj obavy, že pořád nepřicházím a že děláš něco špatně. Potřebuji jen chvilku čas, aby vše dozrálo a bylo připravené na moje narození.

Netrap se prosím a neupínej se jen na můj příchod. Když tě takto vidím, je mi smutno.
Moc bych si přála, aby ses radovala a užívala si sebe sama, svého ženství, hýčkala se a dělala si radost z věcí, které máš ráda. Já se pak raduji s tebou a moc mi to pomáhá.

Ještě bych ti maminko chtěla říct, že bych si s tebou ráda povídala. Vím, že ti to asi bude připadat divné, když mě ještě nemáš ani v bříšku. Ale já už tě vnímám a můžeme si hodně pomoci. Vysvětlily bychom si spoustu věcí a pochopily, tak různé souvislosti, nedorozumění a i strachy. Já ti povím, jak funguje můj svět a ty mi zase řekneš o tom svém. Můžeme se tak krásně připravit na můj příchod.

Už se na tebe moc těším.

Krásné sny

Tvoje mimi dušička

 

Autorka: Katka

Zpět

Diskusní téma: Chtěla bych ti říct maminko…

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.