Světelné děti padaly z nebe

29.10.2012 23:36

Pro někoho bude toto vyprávění možná mimo jejich ochotu pochopit, že se to opravdu stalo. Že nás, dvanáct žen, prožilo tyto okamžiky při rituálu Oslava vody a Panny Marie. Pro mě osobně to bylo velice emotivní a hluboké. Každá žena, která s námi v kruhu sdílela svou energii, byla osobnost. Rituál vedla velice zkušená a v mých očích milovaná žena. Jsem ráda, že jsem byla vybrána právě její osobou, abych se mohla zúčastnit. Hovořily jsme s Marií ve svém nitru, cítily její přítomnost a vnímaly energie, které nám přinášela. Byly jsme prostě naladěné a cítily přesně, co máme dělat. Po jistém čase a předání informací a kvalit od Marie, jsme se odebraly ke studánce, abychom spolu uctily další „ženu“ a tou byla bytost Vody (Viviane).

Žena, která vedla rituál, mě požádala, abych nad tímto druhým rituálem dohlížela. To, co následovalo pak, bylo dokonalé. Všechny ženy spojily svou energii a vedly ji do středu, kde se setkala s energií bytosti Vody. Najednou jsem viděla, jak se energie nás všech spojila v prostoru a nyní do naší společné energie zasáhla Viviane. V rukou držela křišťál a najednou z něj vyšlehl proud světla a spojil se se světly, které jsme vytvořily my. Energie stoupala k nebi. Byl to veliký proud světelné energie. Stoupal vzhůru k nebi a v místě, kde se ho dotkl, jako kdyby nebe „explodovalo“. Bylo zářivě bílé.

Nakonec se většina dohodla, že půjdeme ještě zpívat do jeskyně. Došlo jich tam ale jen jedenáct. Mě nějaká síla zastavila a věděla jsem, že musím zůstat. Položila jsem si na zem deštník a tašku a jen stála. Najednou jsem slyšela, viděla i cítila, jak z nebe doslova padají duše. Bylo jich mnoho. Nejdříve pár a pak více a více. Krásnější a světelnější energie jsem neviděla. Bylo jich kolem mě tisíce. Nekomunikovala jsem s nimi tak, jak jsem zvyklá (slyším vždy svůj hlas v hlavě a pak ten, co mi odpovídá), ale u nich ta komunikace byla jiná. Věděla jsem, co mi říkají. Jejich vzkaz byl tento:
Jsme Nové duše, ještě nikdy jsme zde nebyly. Naše kvalita je Vědomí. Budeme se rodit do Nových vztahů založených na lásce, důvěře a zbavených všech strachů a manipulací. Budeme se rodit z všeobjímající lásky. Budeme od dětství vědomé. Ti, kteří se stanou našimi rodiči, nás vychovají k úctě, lásce, moudrosti, duchovnosti a poznání. Jsme zde proto, abychom pomohly s vývojem planety do nového Vědomí a kvalit.

Když jsem se na ně dívala, naplňoval mé tělo klid a úcta. Někde uvnitř jsem cítila, že je to nová naděje pro nás, pro náš vývoj a my dostali další šanci.
Čím déle jsem se na ně dívala, tím více světla kolem mě bylo. Stromy, rostliny, kameny, vše kolem nás zářilo. Maličko jsem znejistěla, když se ke mně přibližovaly a jedna z nich si mě vybrala - přímo by vstoupila do mého těla. Někde uvnitř jsem byla přesvědčená, že by to mohla dokázat. Řekla jsem jí, že takto to nechci. Upřímně Vám zde říkám, že jsem se lekla. Nikdy by mě nenapadlo, že to, co bylo v Bibli psané, že do Marie mohl vstoupit Ježíš bez splynutí mezi ní a Josefem, by mohla být pravda.

Věřte mi, že jsem byla vyděšená a že není vůbec jednoduché, Vám tohle psát. Ale píšu Vám to, protože jsem to prožila a byla to pro mě opravdová zkušenost, která mě maličko děsí, ale zároveň naplňuje vírou v to, že vše se nyní bude dít pro vznik Nového vědomí.

Celou dobu co jsem si „povídala“ se Světelnými dušemi, zpívaly mé kolegyně ve skále a lesem se nesl jejich nádherný zpěv. Musela jsem si na chviličku poodstoupit, energie bylo na mě moc. Sešla jsem kousek pod kopec a začala přemýšlet. V mé hlavě se objevily myšlenky, že jsem se zbláznila, že to není možné. Jak by se tu mohly objevit čisté neposkvrněné duše. Přeci jsme neudělaly nic významného, nejsme žádné kněžky nebo bohyně. Jsme normální ženy, které pravda mají trochu „nenormální" schopnosti, ale obyčejné. Tak proč, jak a milion dalších otázek. Zůstanou však nezodpovězené. Anebo na ně mám jednu odpověď. Proto! Možná právě pro naši obyčejnost, vůli a ochotu to udělat, se to stalo.

Ráda bych podotkla, že celým rituálem nás provázela zima, vydatné sněžení a všechny jsme byly mokré, promrzlé, ale vnitřně ochotné dovést vše do konce. A to se nám povedlo.

Nyní víme, že jsou tu Světelné duše (Vědomé děti), které čekají, až se naše vztahy dostanou do nové kvality. Některé páry již v nich jsou a pokouší se o děti, a tak věřím, že nyní už si je duše najdou. Některé z nich se nemusí do hmoty vůbec projevit, jak mi ukázaly. Mohou pracovat i ze sféry jemnohmotné.

Když jsme odcházely z místa, viděla jsem, jak některé světelné duše odcházejí s konkrétními ženami.

Děkuji, že jste dočetli až sem.

Eva Femi

Diskutovat o tomto článku můžete v našem diskuzním fóru.

 

Zpět