Svatý Valentýn

03.02.2009 13:30

Už je tady zase den Svatého Valentýna. Jestli patříte k jeho zastáncům nebo alespoň se nepočítáte mezi jeho skalní odpůrce jako já a berete tento den jako příležitost zpestřit si zimu a užít si trochu legrace, pak mám pro vás několik tipů. Nebojte, nebudu vás nutit vyšívat si srdíčka na polštář ani psát červenou rtěnkou vzkaz na zrcadlo.

Před časem jsem se na rituálu s indiánským šamanem Emahem poprvé setkal s bílou šalvějí, která sloužila indiánům jako vykuřovadlo k očistným kůrám a jako ochrana před negativními energiemi a zlými duchy. Vnímal jsem jí opravdu dobře a tak jsem si o této rostlině chtěl zjistit víc. A jak jsem na internetu hledal, našel jsem i další vykuřovadla a bylinky. Všechny je neznám, ale určitě stojí za vyzkoušení, bude se vám lépe meditovat a mají ozdravné účinky. A když už máme toho Valentýna, tak jsem pro vás vybral ty, které mají afrodiziakální účinky nebo podporují plodnost :-)

Dračí krev (Daemonorops draco) - svůj význam má i ve směsích pro milostné účely a podporu plodnosti. Používá se jako mimořádně účinný materiál pro pročištění atmosféry a k ochrannému vykuřování. Účinek dračí krve je okamžitý. Vyvíjí intenzivní rudý kouř, proto je lépe ji užívat jen jako přísadu, například s arabskou gumou. Vůni má hořce kořeněnou, navozující mystickou atmosféru.

Catuaba kůra (Erythroxylum catuaba)- domorodci v Brazílii říkají, že když muž počne dítě do šedesáti, je to jeho zásluha, ale když muž počne dítě po šedesátce, je to catuaba.

Clavo Huasca (Tynanthus panurensis) je liána dorůstající délky až 80 metrů. Amazonští indiáni ji již před staletími objevili jako účinný lék na impotenci. Používá se jako afrodiziakum pro muže i ženy. Jako afrodiziakum má skvělé účinky na mužskou impotenci a frigiditu u žen.

Další tipy: Ašvaghanda - Withania somnifera, Damiána - Turnera diffusa, Jarva Monnierova - Cnidium monnieri.

A podle jména asi nejsympatičtější Škornice šípovitá (Epimedium sagittatum) aneb bylina prostopášného kozla.

......................krásného a mystického Valentýna :-)
 

Zdroj: www.vegetalismus.cz

Autor: Radek
 

Zpět