Dopis pro dušičku / naše miminko – díl III.

16.05.2012 13:49

Milé miminko,
čas letí, máme za sebou čtvrtý měsíc a začínáme pátý, tak nějak mi nedochází, že než se nadějeme, budeme ve 20.týdnu a to už budeme  v polovině těhotenství :-). Tento měsíc jsme toho spolu zažili neskutečně mnoho, naučila jsem se, že jestliže mám 2 dny v mysli – i před očima kafe, nemám váhat a dát si ho. No, kdo by byl tušil, že už můžeme, první tři měsíce, bys mi dalo co proto. Samozřejmě jsem tvého signálu neuposlechla a zatočila se mi poprvé na zastávce hlava při nastupování do MHD.

Sestřička na gyndě mi sdělila, že to chce pít něco z kofeinem, takže večer jsem si suveréně kávu dala a velice nám chutnala. Vůbec Ti musím říct, že tento měsíc byl o neřízených chutích a nezdravostech, které teď chceš a mlsáš, až sama zírám, neboť konzumujeme i jídla, která jsem ani jako netěhotná nejedla. Obzvlášť sladké, slané a i ostré věci nám jdou :-) k duhu.

Další krásnou zprávou od Tebe, která mne překvapila a potěšila je, že jsi mi začalo samo od sebe hlásit cm, kolik už máš :-) a jak hezky rosteš. Komunikujeme spolu naprosto přirozeně a spontánně.
Zažili jsme také spolu krásnou meditaci, kdy jsme si krásně při pouštění CD od Terezky zaplavali v děloze, jako dva delfíni – je to úžasné, jak máme možnost si spolu hrát.

Ale asi nejvíce jsi mě pobavilo posledním překvapením a to jsem se musela nahlas smát, když jsem byla na výletě v přírodě  v lese a když jsem si tak kráčela pěšinou, tak na stromě z ničeho nic byl zavěšen – pečlivě tak, aby byl vidět dudlík modré barvy :-) zařídilo jsi to tak, že nešlo přehlédnout :-), přišlo mi to legrační, dudlíky si rostou jen tak v lese :-). Prostě se s Tebou nenudím :-) a mám dojem, že vše co potřebuješ, si umíš dokonale zařídit.
Stejně tak jako komunikaci s tatínkem, kterou jsi zavedlo skrze sny, které si tatínek naprosto přesně pamatuje a pak mi vypráví, jaké zprávy posíláš.

Cestou s Tebou je pro mne jedno veliké dobrodružství a chci Ti za tyto zážitky a společné prožitky ze srdce poděkovat. Jednou si tyto dopisy přečteš :-) a budeme si o všem společně povídat......, ale nebudu předbíhat.....vše postupně....

S láskou
Tvá maminka
Marci

Zpět