Zázračná voda?

29.06.2011 01:08

Mluví se o transformaci lidstva. Mnoho lidí se věnuje tomuto tématu a mnoho autorů popisuje současné proměny společnosti tak vzletnými slovy, že si pod nimi je těžké vůbec něco konkrétního představit.

Já o transformaci nemluvím. Já ji cítím. Vnímám, jak jsou lidé více a více naladění a v každém seskupení lidí se najde alespoň jedna osoba, která pracuje s energiemi, mluví s andělama, medituje, cvičí jógu či zpívá mantry. Bavím se když zjišťuji, že na různých částech světa přicházejí lidé k podobným poznatkům a že to co si třeba já „stáhnu“ z éteru najdu za pár dní napsané v jakési moudré knize. Vědomí se rozlévá…

Říkala jsem si, že už pomalu nastává ten čas. Čas, kdy už by lidstvo mohlo být dostatečně zralé na dar shůry. Něco, co má každý po ruce a nepotřebuje peníze, ani prostředníka k tomu, aby se dostal do harmonie.

Objevila jsem jednu zajímavou praktiku. Není k ní potřeba prostředník, ale Váš prostředníček spolu s ostatními devíti prsty rukou. Nevím, jestli to je převratné a tato jednoduchá technika má šanci vyléčit náš pochroumaný a nemocný svět, ale testuji ji a výsledky jsou překvapivé.
Jedná se o SPINOVÁNÍ vody, které vynalezl jakýsi Američan. Podrobnosti si přečtěte zde.

K metodě jsem byla nejprve skeptická, ale rozhodla jsem se jí dát šanci. Poprosila jsem svoji milou tchýni, která shlédla instruktážní video se mnou, ať naspinuje sklenici vody a přinese ji s kontrolní skleničkou s vodou obyčejnou. Za chvíli jsem před sebou měla dvě totožné skleničky. Ochutnala jsem z jedné, ochutnala jsem z druhé a začala jsem se smát. „Ty mě zkoušíš viď? To je jedna a ta stejná voda. Ty jsi ji nespinovala…“ Už jsme se smály obě a na opravdový pokus s dlaněmi naformátovanou vodou jsem si musela ještě pár chvil počkat. Předpokládala jsem, že rozdíl v chuti bude minimální, nebo pouze vsugerovaný. Stačil jeden lok z každé sklenice abych na vlastní jazyk poznala, že chuť, jemnost i pocit z obou vod je diametrálně odlišný. Naspinovaná voda se mi zdála jemnější, zato s výraznějším aroma. Ochutnávala jsem zas a znovu a jak si jazyk zvykal na chuť vody, rozdíl byl ještě patrnější.

Experiment mě nastartoval a rychle jsem si připravila vlastní vzorek na spinování. To, co jsem cítíla v rukách a po těle byl pro mne velmi silný zážitek. Nebudu Vám to zde popisovat, abych předem neovlivňovala Vaše osobní prožitky, ale můžu upřímně prohlásit, že to, co zvolená pozice prstů a dlaní vyvolala není náhodný záchvěv energie…jde o něco víc.

Když jsem pátrala na internetu, abych našla mudru, která odpovídá spojení třech prstů s palcem, narazila jsem na jógické gesto, nazývající se Prán mudra. Je to v podstatě stejná pozice prstů, jako při spinování, jen prostředníček je také natažen spolu s ukazováčkem. Dočetla jsem se o ní, že je to „tzv. zásobárna energie. Zlepšuje proudění prány (KI, kundalíní, životní energie) a tak zvyšuje celkovou vitalitu a posiluje imunitní systém a zpevňuje svaly. Velmi zlepšuje zrak a léčí oční vady (oko je také sval). Urychluje léčbu všech nemocí, uklidňuje hlad a žízeň. Také zvyšuje sebedůvěru.“
Áčarja Kéšava Dév říká: „Když zmáčknete tlačítko prán mudry, začne intenzivně pracovat dynamo životní energie. A když elektřina životní energie dobije baterie svého těla, pacient v sobě postupně zakouší čétnu. Pravidelné cvičení této mudry posilní slabého člověka tělesně i duševně a navrátí mu jeho vitalitu.“

Když si vezmu, že tuto mocnou mudru namířím k dlani druhé ruky a mezi ně umístím nádobu s vodou, přijde mi docela logické, že voda dostane jinou energii. Netroufla bych si hodnotit, jestli se mění její spin, nicméně že je voda maximální přijímač a otiskuje do sebe vše, k čemu se nachomítne, je již dokázáno. Bude to jistě fungovat i v tomto případě.

V symbolické rovině voda značí vědomí. Pokud přistoupíme na pravidlo spinování, které nás nabádá, abychom si našimi dlaněmi upravily po dobu 30ti sekund veškeré tekutiny, které požíváme, znamená to, že třeba 5x 30 sekund denně se koncentrujeme na hmotný projev vědomí a vkldáme do něj pozitivní myšlenku na naší harmonizaci. Tato každodenní praxe má i bez naformátované a učesané vody potenciál měnit životy k lepšímu.

Myšlenka je hybatelem naší reality a tak pouhé uvědomění, že vodu uctíváme, všímáme si jí a vážíme si jí, jí vtiskne mnohem vyšší kvalitu, než má na rychlo nalitá voda z PET lahve o které ani nevíme, že ji zrovna popíjíme. Naše důvěra v přínos spinované vody tuto kvalitu ještě umocňuje.

Proč to všechno píšu? Protože mi nápad s auto-úpravou vody přijde výborný a cítím jeho potenciál nám pomoci. Ať už funguje spin na jih, léčivá síla upravené Prán mudry nebo je ve hře síla myšlenky a našeho přesvědčení, které si manipuluje realitu k obrazu svému, stojí to za zkoušku! Nemáme co ztratit. Naopak, investování několika minut denně do ztišení se a spinovacího rituálu může mít větší dopad na naše prožívání, než si dokážeme představit. Tři minuty denně narostou do 18ti hodin za rok. To je jeden celý den (bez noci), který můžeme ročně vědomě věnovat na naší hamonizaci.

Pojďme ozkoušet alespoň měsíční kůru se spinovanou vodou. Pozorujme, jak se chová naše tělo, jak se proměňuje náš elán, naše nálada, jak reagují vlasy, zuby, dásně, oči, trávení, kůže, svaly, šlachy….co se děje se špíčkama na břiše a jak se nám usíná a v neposlední řadě, jak reagují naše děti? Vnímejme vědomě náš život a pak dejme upřímně najevo náš názor na zde zmiňované hrátky s vodou. Dejme šanci zázrakům…

Pokud se rozhodnete experiment vyzkoušet na vlastní život a rádi sdílíte svoje zkušenosti, budu ráda, pokud mi zašlete zpětnou vazbu na můj mail tereza.kramerova@seznam.cz. Z Vašich pozitivních, neutrálních či negativních prožitků pak sestavím pokračovací článek.

Nejde mi o to vyzdvihovat spinování a nekriticky mu věřit. Jde mi o prožitky a zkušenosti ze života. Já přidám jednu k dobru. Děti nám prostydly a obě měly rýmu. Navíc se k tomu u obou přidala i dušnost a bylo třeba jim jedenkrát až dvakrát denně dát vdechnout Ventolin na uvolnění průdušek. Následující den jsem jim pravidelně dávala popíjet spinovanou vodu a co myslíte? Ventolin jsme od té doby nepoužili a pískavý dech byl běhěm jednoho dne pryč. Je brzy na obecné záběry, ale pro mne je toto jasným pošťouchnutím, abych v experimentu pokračovala. Čtyřletá Sárinka spokojeně souhlasí a spinuje si vodu sama :-)

Autorka: Tereza

Diskutovat o tomto článku můžete v našem diskuzním fóru.

Zpět