Samoochucovací voda

26.10.2012 17:48

Jsme kouzelnice. Jinak si to vysvětlit neumím. Poslouchejte, co se nám přihodilo.
Bylo nás devět žen, které jsme se sešly v rámci Večerního povídání s meditacemi. Téma večera bylo partnerství. Seděly jsme v kruhu, jaký moje obdelníková meditárna dovoluje vytvořit.

Uprostřed místnosti mám velikou svíčku z včelího vosku, obestavenou drahými kameny. Je to místo, kde se při meditacích kumuluje pozitivní energie a už jsme si s účastnicemi akcí navykly na toto místo dávat po čas večera svoje šperky, aby se „naformátovaly,“ očistily a měly v sobě kvalitu, kterou spojením našich záměrů vytvoříme.  Máme z toho prostě dobrý pocit….objektivní účinnost je neprověřena.

Tentokrát jsem vedle svíčky postavila dvě skleněné karafy s vodou. Nebyla to jen tak obyčejná voda. Byla to voda z pramene svaté Zdislavy, kterou jsem dovezla ze severu Čech.

Tato pramenitá voda má vynikající léčebné účinky a krom fyzických neduhů prý dokáže harmonizovat i partnerství. S touto vizí jsem ji postavila do našeho posvátného prostoru, ale další představu, kdy a jak ji v průběhu setkání použiji, jsem neměla.

Po meditaci, když jako obvykle zavládlo ticho, které by se dalo krájet, jsem intuitivně vzala karafu a každé z nás jsem nalila hrneček vody. Nečekala jsem nic neobvyklého. Měla jsem po vedení meditace vyschlo v puse a tak jsem si rychle lokla a co jsem ucítila na jazyku mě hodně překvapilo.

Představte si, že voda byla sladká a měla vanilkovou příchuť s vůní jasmínu. Když jsem se zeptala holek, jestli to cítí taky, hned věděly o čem mluvím. I ony vnímaly vodu ochucenou a na vanilce a sladké chuti jsme se shodly.

Teď Vás napadá, že nebyly dobře vymyté karafy a předtím v nich byla šťáva, nebo jsme cítily na jazyku zbytky čaje z hrnků. Nebylo to tak. I my jsme zkoumaly, jak je novou sladkou příchuť možné vysvětlit. Dokonce jsme do zbytku samo-ochucené vody nalily vodu z vodovodu a celá nově získaná směs měla kvality původní promeditované vody.

Nakonec jsme se uspokojily vysvětlením, že voda do sebe absorbovala vibrace z meditace. Masaru Emoto – Japonec fotící rozličné krystaly, které voda vytváří když je vystavena různým slovům a emocím, by se usmál a pokýval hlavou, že to ON ví už přece dávno.

My také už dávno víme, že voda přejímá a absorbuje vše, s čím se setká. Ať už to je prach na ulici, stres, který z nás sejme ve sprše, nebo pocit se kterým ji pijeme. Ale doposud jsme žádná z nás 9ti neměla TAK evidentní důkaz – sytá chuť a vůně se nedala okecat.

A pak zazněla věta: „Když tohle umíme s vodou, tak co pak dokážeme s člověkem?“ Toť otázka do pléna.

Jsme z více než poloviny vodou. Tečeme našimi životy a každým činem, slovem i myšlenkou ovlivňujeme veletoky nás samých, našich přátel i nepřátel a zatím malé a stále sílící řeky našich dětí. Uvědomujeme si to vůbec?
Můžeme konat tak, aby voda v celé přírodě, naše těla nevyjímaje, voněla a měla lahodnou chuť?

Všichni jsme totiž kouzelníci a kouzelnice. Jinak si tento svět vysvětlit neumím.

Autorka: Tereza

Diskutovat o tomto článku můžete v našem diskuzním fóru.

 

Zpět