Elenin vitamínový koktejl

21.01.2009 13:24

Mám kamarádku z Řecka, která mě vždy dokáže překvapit nějakou netradiční lahůdkou – ať už v podobě informace, nebo návykové vitamínové bomby ve skleničce.

 

Tento recept prý našla na stránkách věnovaných józe. Nejsem schopna je zpětně dohledat a tak jen veřejně doufám, že se na mně autor/ka nebude zlobit za zveřejnění.

 

Pokud tedy chcete do svého těla vlít množství vitamínů a zároveň se příjemně osvěžit (nejlépe v letním období), ozkoušejte následující postup.

 

Potřebujete tyto ingredience:

 

½ řapíku řapíkatého celeru

5 cm oloupané okurky

šťávu z ½ citónu

dužninu z 1 měkčího avokáda

plnou hrst čerstvých listů špenátu

2 kolečka nakládaného ananasu + 2 lžíce jeho štávy

podle chuti zázvoru (já mám raději více, takže klidně dávám kousek jako půl palce)

1 oloupané jablíčko (nejlépe druh Golden – šťavnaté, se zelenou šlupkou)

 

vše dáte do mixéru a do hladka rozmixujete. Nápoj se pije brčkem (či spíše vyjídá lžičkou) v pokojové teplotě, nebo mírně chlazený. Chuť je vemi překvapivá – nepopsatelně sladko šťavnatá. Je třeba vyzkoušet.

 

Námitka, že drink leze do peněz je relevantní. Zrovna tak i další připomínka, že je třeba jít na speciální nákup, abychom si tuto lahůdku mohli dopřát. Ale jednou za čas.... já do toho jdu! :-)

 

Autorka: Tereza

 

 

Zpět