Dopis pro dušičku / naše miminko – díl IV.

30.07.2012 22:42

Milé miminko,
čas rychle běží a protože za 14 dní začneme již 8 měsíc, i proto je tento dopis pro Tebe, mým dopisem posledním.  Za poslední měsíce se toho událo mnoho, asi nejveselejší jsou Tvé hrátky s pohlavím. Tak jako jsi na začátku těhotenství posílalo modré dudlíky, tak teď se poslední měsíce nesly v duchu potvrzení toho, že jsi děvčátko. V duchu se upřímně směju, jak mi jeden den někdo zaručeně tvrdí, že jsi holčička a druhý den mi hned někdo jiný potvrdí chlapečka. 

Díky tomu jsem si hodně uvědomila, jak my lidé tohle to tak často řešíme.......zvláštní, já se na Tvé pohlaví neptám ani Tebe, neboť vždy když se na Tebe ladím vnímám pouze zlatou duši a ta je bezpohlavní. Zamyšlím se nad tím, proč je pro nás pro lidi důležité tohle vědět? K čemu nám to je? Myslím, že nejdůležitější je to, že se narodíš Ty – dítě a to zda si volíš ženskou či mužskou podobu je na Tobě.

V měsících, které uběhly jsi mne hodně naučilo a já bych Ti za to chtěla poděkovat, obzvlášť tehdy, když jsem dostala svědící kopřivku, která se objevila na bříšku a já řešila, kde je zakopaný pes? Zda v jídle či krému …...jako vždy bylo tajemství zakopáno v mé mysli :-) dnes už vím, proč jsi mi na to neodpovídalo, neboť s Tebou tento svědivý pocit kůže, vůbec nesouvisel. V momentě, kdy jsem rozklíčovala skutečnou příčinu, kopřivka do dvou dnů zmizela :-) Děkuji za Tvé mlčení i sny, které mi posíláš.

Krásně sis to také zařídilo co se týká očkování, kdy jsme se dozvěděli, že jsme negativní RH faktor a tudíž automaticky dostaneme protilátky hned během těhotenství.....přiznám se, že se mi moc nelíbilo, že bych do sebe a Tebe měla během těhotenství nechat píchat nějaké protilátky, situace se krásně vyřešila tím, že se protilátky přestaly vyrábět a nám nyní již žádné očkování v průběhu těhotenství nehrozí :-) pouze po porodu dostaneme injekci, bude-li Tvůj Rh faktor stejný jako tatínkův.

Včera jsme všichni i s tatínkem absolvovali předporodní kurz pod vedením zkušené zdravotnice duly v jedné osobě a přiznám se, že se nám velice líbil. Dozvěděli jsme se vše potřebné, dostali odpověďi na své otázky a vyzkoušeli si přípravu na porod. Jsem v tiché radosti z toho, že dnes tyto možnosti jsou a my měli také možnost se objektivně dozvědět vše potřebné o místních porodnicích v okolí :-) tak se spolu pojedeme na porodnice podívat a uvidíme, kterou si vybereš :-)

Těšíme se na Tvůj příchod.
S láskou Tví rodiče

Zpět