Dopis pro dušičku / naše miminko – díl II.

11.04.2012 22:19

Milé miminko,
tak jsem si myslela, že Ti budu psát častěji, ale jak vidím, tak čas letí jako pár splašených koní :-). Tak jsem se dnes  28.03.2012, kdy jsem byla opět na gynekologii od paní doktorky dozvěděla, že jsme ve 12 týdnu :-) tzn. máme za sebou ukončený třetí měsíc a dostali jsme těhotenskou průkazku – jsem na ní patřičně hrdá :-) jako každá  budoucí maminka a mám z ní velikou radost.
Druhou radostí největší pak bylo vidět Tě poprvé na ultrazvuku, jak už jsi veliké :-) tedy máme poctivých 59 mm a to je už dost velký človíček, je to Tvá první fotka a když ji držím v ruce připadá mi to znovu, jako malý zázrak. Jak veliká síla to musí být co dá do pohybu vše v těle matky, vše v tvoření života až najednou je tu malý človíček......a co vše se ještě odehraje než se narodíš.....zázrak života......
Tvou první fotku jsem položila budoucímu tatínkovi na pracovní stůl a napsala jsem mu tam: Ahojky tatínku, tak to jsem já - moje první fotečka. Mimi.
Přiložena těhotenská průkazka a pak velká rádost a dokořán překvapené oči tatínka z první fotky, udělaly své.

Je to až neskutečné jak, to letí....včera při meditaci Miminko v bříšku od Terezky (meditovala jsem po delší době, nějak teď spíš večer vyhledávám klid) jsem si procítila, jak jsi krásné miminko.....a hladila jsem Tě, to jsou ty okamžiky, kdy mám slzy vděčnosti v očích, za to, že to tak je. A aby toho nebylo málo tak jsem se včera neudržela a koupila na jednom mimi webu nějaké další oblečky :-) vybírám zatím neutrální barvy, které se hodí jak pro chlapečka, tak holčičku. Je to svetřík a je bílý :-)

Jinak co se týče stravy, držím se Tvých – miminkovských instrukcí takže nezvracíme a teď už můžeme i více „nezdravých“ věcí a dovolím si i nějakou sladkost, chutě se oproti prvním 3 měsícům dost změnily, je zajímavé, že už Ti některé jídla, které bys první 3 měsíce zavrhlo, nevadí.

Těším se, až se spolu setkáme osobně
s láskou  Tvá maminka
Marci

PS: A taky už máme termín porodu :-) musím se smát, je to přesně termín, ve kterém loni rodila kamarádka a o kterém jsem si myslela, že to tak bude :-)

Zpět